Вечірка в День пам’яті жертв Голодоморів: українські бренди відмовляються співпрацювати з блогерами

У соціальних мережах після фото та відео блогерів із вечірки користувачі активно почали закликати компанії припинити співпрацю з блогерами. Зокрема, такі звернення в постах і коментарях скеровували до Метро, Київстар, Розетки, Нової пошти, Bourjois Україна, JYSK Ukraine, Ашану.

Перші компанії вже почали відмовлятись від співпраці з інста-блогерами, котрі брали участь та організували “голодну тусу” в День пам‘яті жертв Голодоморів. Про це повідомляє kyiinfo з покликанням на телеграм-канал Сергія Стерненка.

Як стало відомо, одними з таких компаній став український бренд “Andreas Moskin” та “Metro.ua”.

“Ми в METRO Україна щиро розділяємо біль українського народу та з великою повагою ставимося до пам’яті жертв Голодомору. Саме тому компанія METRO Україна вважає неприйнятним для себе продовжувати співпрацю з блогерами Олександром Заліском, Олександрою Пустовіт, Наталією Литвин, Олександром Куровським, Дариною Запісочною, Тетяною Самбурською та ведучим Володимиром Остапчуком, поведінка та дії яких демонструють зневагу до трагічних подій української історії”, – йдеться у відповіді Metro.

Як ми повідомляли раніше, Львівський будинок вчених закрили після скандальної вечірки блогерів на роковини Голодомору.

Читайте нас у telegram