Як би їх побудували: інтер’єри станцій метро “Глибочицька” та “Татарка”(фото)

Станції столичного метро які мали б побудувати ще у далекому 1996 році

Блогер Олег Тоцький опублікував пост у Facebook, де розповів, як могли б виглядати перші дві станції Подільсько-Воскресенської лінії метро, на будівництво яких Укрметротунельпроект видав проектну документацію у 1996 році, але їх так і не почали будувати, пише “Наш Киев”

Станція «Глибочицька», яка планувалася як пересадковий вузол на «Лук’янівську», могла б бути збудована з інтер’єрами у жовтих та чорних кольорах.


«Татарка» мала б яскраві помаранчеві чи червоні акценти.

Тоцький зазначає, що обидві станції мали б бути пілонними, але відрізнялися б шириною платформи та діаметром центральної зали: «Глибочицька» – 9,8 м, а «Татарки» – звичні 8,5 м.

Також блогер розповів, що через 8 років, коли Подільський мостовий перехід почали будувати, проект нової лінії метро переробили та затвердили у 2008 році. Разом із переробкою проекту (з якого зникла «Татарка») змінилися й архітектурні рішення, а старі ескізи 1996 року відклали на далеку полицю.

Підписуйтесь на наш канал telegram