Велика британська газета продала Google і Uber рекламу, замасковану під звичайні новини

Газета London Evening Standard погодилася на угоду в розмірі 3 млн фунтів стерлінгів із шістьма великими компаніями, включаючи Google і Uber, яка забезпечить їм «позитивні новини та коментарі» під виглядом редакційних матеріалів. Про це повідомляє некомерційне видання OpenDemocracy.

London Evening Standard – безкоштовна британська газета з тиражем у 900 тис. екземплярів, що належить російському бізнесменові та власнику Національного резервного банку Олександру Лебедєву.

Програма «Лондон-2020», яка знаходиться під управлінням колишнього глави Мінфіну Великобританії Джорджа Осборна, передбачає співпрацю з шістьма великими компаніями: крім рекламних, нативних і брендованих матеріалів, будуть розміщуватися позитивні новини та коментарі на адресу спонсорів без позначки про рекламу або партнерство. До таких замовників відносяться в тому числі Uber і Google – кожна компанія, за даними OpenDemocracy, заплатила по 500 тисяч фунтів стерлінгів.

Деякі компанії, в тому числі Starbucks, відмовилися від пропозиції видання, пояснивши, що вони не мають потреби в покупці власної репутації.

«Ми ніколи не запропонували б подібні новини та коментарі в рамках комерційної угоди. Редакційна цілісність і незалежність London Evening Standard завжди лежить в основі всього, що ми робимо, і це не підлягає сумніву. Ось чому у нас таке велике та лояльне коло читачів», – стверджує прес-секретар ESI Media, якому належить видання.

Проект «Лондон-2020» повинен був початися 5 червня 2018 року. Однак ніяких явних рекламних новин на сторінках газети не було виявлено – можливо, видання відмовилося від свого задуму. Uber і Google поки ніяк не коментують інформацію про проект «Лондон-2020».