[:ru]Старт новой дорожной патрульной полиции[:ua]Старт нової дорожньої патрульної поліції[:]

Заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький запевнив, що дорожня патрульна поліція не влаштовуватиме засідок у кущах.

[:ru]

Пресловутых засад в кустах не будет. Патрульные экипажи находятся в режиме патрулирования”, – отметил Билошицкий.

Он добавил, что дорожная полиция будет реагировать на все нарушения в рамках своих полномочий, предусмотренных законом.

В будущем планируется обустроить патрульные автомобили современными камерами измерения скорости, не путайте с автофиксацией. Сейчас патрульные полицейские будут реагировать на нарушения в сфере безопасности дорожного движения, общественной безопасности и будут привлекать к ответственности в рамках этих полномочий, которые у них есть”, – сообщил А.Билошицкий.

В мае под Верховной Радой активисты призвали парламентариев бороться со смертностью на дорогах. По их словам, в Украине на протяжении последних двух лет никто не контролирует скоростные нормы, инфраструктуру развивают пользуясь устаревшими стандартам, а уровень пользования ремнями безопасности — катастрофически низок.

 “Даже если полиция зафиксирует проезд под светофором на красный свет или пересечение двойной сплошной линии, пользуясь действующими процедурами, в суде можно достаточно просто все эти обвинения отбросить”, – утверждает глава общественной организации “Правозащитная инициатива” Михаил Каменев.

 Журналист одного из украинских изданий поинтересовался мнением киевских водителей в чат-группе соцсетей. Люди соглашаются с тем, что эффективная дорожная полиция необходима, но сомневаются в качестве осуществления этой идеи, основной причиной чего является опасения в получении взяток.

[:ua]

“Горезвісних засідок у кущах не буде. Патрульні екіпажі знаходяться у режимі патрулювання”, – наголосив Білошицький.

Він зазначив, що дорожня патрульна поліція реагуватиме на всі порушення тільки у межах своїх повноважень, які передбачені законом.

“У майбутньому планується обладнати патрульні автомобілі сучасними камерами вимірювання швидкості, не плутайте з автофіксацією. Зараз патрульні поліцейські будуть реагувати на порушення у сфері безпеки дорожнього руху, громадської безпеки і будуть притягувати до відповідальності в межах тих повноважень, які в них є”, — повідомив О.Білошицький.

Нагадаємо, в травні під Верховною Радою активісти закликали парламентарів боротися зі смертністю на дорогах. За їхніми словами, в Україні упродовж останніх двох років ніхто не контролює швидкісні норми. Інфраструктуру розбудовують за застарілими стандартами, а рівень користування ременями безпеки – катастрофічно низький.

 «Навіть якщо поліція зафіксує проїзд під світлофором на червоне світло або перетин подвійної суцільної смуги, за чинних процедур у суді можна доволі просто всі ці обвинувачення відкинути», – стверджує голова громадської організації «Правозахисна ініціатива» Михайло Каменєв.

 Журналіст одного з українських видань поцікавився думкою київських водіїв у чат-групі соцмережі. Коментатори погоджуються, що ефективна дорожня поліція необхідна, однак сумніваються в якості втілення цієї ідеї, основною причиною чого є побоювання в отриманні хабарів.

[:]