Заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький запевнив, що дорожня патрульна поліція не влаштовуватиме засідок у кущах.
“Пресловутых засад в кустах не будет. Патрульные экипажи находятся в режиме патрулирования”, – отметил Билошицкий.
Он добавил, что дорожная полиция будет реагировать на все нарушения в рамках своих полномочий, предусмотренных законом.
“В будущем планируется обустроить патрульные автомобили современными камерами измерения скорости, не путайте с автофиксацией. Сейчас патрульные полицейские будут реагировать на нарушения в сфере безопасности дорожного движения, общественной безопасности и будут привлекать к ответственности в рамках этих полномочий, которые у них есть”, – сообщил А.Билошицкий.
В мае под Верховной Радой активисты призвали парламентариев бороться со смертностью на дорогах. По их словам, в Украине на протяжении последних двух лет никто не контролирует скоростные нормы, инфраструктуру развивают пользуясь устаревшими стандартам, а уровень пользования ремнями безопасности — катастрофически низок.
“Даже если полиция зафиксирует проезд под светофором на красный свет или пересечение двойной сплошной линии, пользуясь действующими процедурами, в суде можно достаточно просто все эти обвинения отбросить”, – утверждает глава общественной организации “Правозащитная инициатива” Михаил Каменев.
Журналист одного из украинских изданий поинтересовался мнением киевских водителей в чат-группе соцсетей. Люди соглашаются с тем, что эффективная дорожная полиция необходима, но сомневаются в качестве осуществления этой идеи, основной причиной чего является опасения в получении взяток.
“Горезвісних засідок у кущах не буде. Патрульні екіпажі знаходяться у режимі патрулювання”, – наголосив Білошицький.
Він зазначив, що дорожня патрульна поліція реагуватиме на всі порушення тільки у межах своїх повноважень, які передбачені законом.
“У майбутньому планується обладнати патрульні автомобілі сучасними камерами вимірювання швидкості, не плутайте з автофіксацією. Зараз патрульні поліцейські будуть реагувати на порушення у сфері безпеки дорожнього руху, громадської безпеки і будуть притягувати до відповідальності в межах тих повноважень, які в них є”, — повідомив О.Білошицький.
Нагадаємо, в травні під Верховною Радою активісти закликали парламентарів боротися зі смертністю на дорогах. За їхніми словами, в Україні упродовж останніх двох років ніхто не контролює швидкісні норми. Інфраструктуру розбудовують за застарілими стандартами, а рівень користування ременями безпеки – катастрофічно низький.
«Навіть якщо поліція зафіксує проїзд під світлофором на червоне світло або перетин подвійної суцільної смуги, за чинних процедур у суді можна доволі просто всі ці обвинувачення відкинути», – стверджує голова громадської організації «Правозахисна ініціатива» Михайло Каменєв.
Журналіст одного з українських видань поцікавився думкою київських водіїв у чат-групі соцмережі. Коментатори погоджуються, що ефективна дорожня поліція необхідна, однак сумніваються в якості втілення цієї ідеї, основною причиною чого є побоювання в отриманні хабарів.
[:]