[:ru]Коммунальное обследование[:ua]Комунальне обстеження[:]

Що змінилось, а що залишилось незмінним? Зрештою, куди витрачаються кошти, що мають йти на утримання прибудинкової території?

[:ru]

В июне 2017 года исполнительный орган Киевской городской государственной администрации выдал распоряжение № 668, о повышении оплаты услуг по содержанию домов и придомовой территории, согласно которому уже в августе этого года киевляне получили платежки с цифрами вдвое выше, нежели обычно.

Рост коммунальных платежей объяснялся повышением стоимости электроэнергии, которая расходуется, в том числе, на освещение лестничных клеток и обслуживание лифтов, ростом цен на топливо и вывоз мусора. Особенное внимание акцентировалось на росте минимальной заработной платы. То есть средства, вырученные от повышенных тарифов, должны направляться на улучшение инфраструктуры домов и придомовой территории, а также на повышение оплаты труда дворников и технических работников ЖЭКов.

Однако, за 2 месяца, жители домов, которые обслуживаются коммунальными предприятиями, не заметили изменений. Казалось бы, в этой ситуации есть достаточно удобный выход – отказаться от оплаты услуг или требовать от обслуживающей компании перерасчета за непредоставленные или ненадлежащим образом предоставленные услуги. Но возможно ли этим воспользоваться? Что изменилось, а что осталось неизменным? В конце концов, куда расходуются средства?

Обо всем этом в сюжете журналистов «Кий-Инфо».

Во время подготовки материала к публикации, из достоверных источников нам стало известно, что руководитель местного жилищно-эксплуатационного участка № 906 и ее главный инженер написали заявление на увольнение по собственному желанию. Поэтому мы надеемся, что новый руководитель будет лучше реагировать на обращения жителей, которые заботятся о месте своего проживания. А всем читателям желаем следить за работой коммунальных служб и бороться за собственное благополучие, которое оплачивается из наших с Вами карманов.

[:ua]

У червні 2017 року виконавчий орган Київської міської державної адміністрації видав розпорядження № 668, щодо підвищення оплати послуг з утримання будинків та прибудинкової території, згідно з яким, вже з серпня цього року кияни отримали платіжки із удвічі вищими, аніж зазвичай, цифрами.

Зростання комунальних платежів обумовлювалось підвищенням вартості електроенергії, що, зокрема, витрачається на освітлення сходових кліток та обслуговування ліфтів; зростанням цін на паливо та вивезення сміття. Особливо наголошувалось на зростанні мінімальної заробітної платні. Тобто кошти, виручені із підвищених тарифів, повинні спрямовуватись на покращення інфраструктури будинків та прибудинкової території, а також на підвищення оплати праці двірників та технічних працівників ЖЕДів.

Однак, за 2 місяці, мешканці будинків, які обслуговуються комунальними підприємствами, не помічають змін. І, здавалося б, із цієї ситуації є досить зручний вихід – відмовитись від сплати послуг або вимагати від обслуговуючої компанії перерахунку за ненадані чи неналежно надані послуги. Та чи можливо цим скористатись? Що змінилось, а що залишилось незмінним? Зрештою, куди витрачаються кошти?

Про все це у сюжеті журналістів «Кий-Інфо».

Під час підготовки матеріалу до опублікування, із достовірних джерел, нам стало відомо, що керівник місцевої житлово-експлуатаційної дільниці № 906 та її головний інженер написали заяву на звільнення за власним бажанням. Тож ми сподіваємось, що новий керівник краще реагуватиме на звернення мешканців, які піклуються про місце свого проживання. А усім читачам бажаємо пильнувати за роботою комунальних служб та боротися за власний добробут, який оплачується із наших з Вами кишень.

[:]