Нова айдентика кампанії “Світ Сковороди” для Мінкульту та Держмистецтв

Кретивна агенція Postmen розробила айдентику кампанії «Світ Сковороди» для Мінкульту та Держмистецтв.

Підписуйтесь на нас у telegram

Про це повідомляє Кий-інфо з покликанням на The Village Україна.

В айдентиці образ Сковороди поєднано з графічними елементами, які символізують його стиль життя і творчість. Сюди відноситься: торбинка та флейта, фонтан «Нерівна всім рівність», бджола, жайворонок, вовк (герої його байок) та інші символи.

Перед створенням айдентики, Postmen провели дослідження, яке показало, що ім’я Скоровороди знають 99,5% українців. Хоч його постать сприймають «доволі стереотипно та формально», вважають в агентстві.

Головні асоціації з особистістю Сковороди – «‎філософ», «‎мандрівник», автор афоризму «‎Світ ловив мене, та не впіймав».

*Айдентика – це сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж та сформувати образ компанії в очах споживачів.