Кретивна агенція Postmen розробила айдентику кампанії «Світ Сковороди» для Мінкульту та Держмистецтв.
Підписуйтесь на нас у telegram
Про це повідомляє Кий-інфо з покликанням на The Village Україна.
В айдентиці образ Сковороди поєднано з графічними елементами, які символізують його стиль життя і творчість. Сюди відноситься: торбинка та флейта, фонтан «Нерівна всім рівність», бджола, жайворонок, вовк (герої його байок) та інші символи.
Перед створенням айдентики, Postmen провели дослідження, яке показало, що ім’я Скоровороди знають 99,5% українців. Хоч його постать сприймають «доволі стереотипно та формально», вважають в агентстві.
Головні асоціації з особистістю Сковороди – «філософ», «мандрівник», автор афоризму «Світ ловив мене, та не впіймав».
*Айдентика – це сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж та сформувати образ компанії в очах споживачів.