На рекламу вакцинації в Україні виділили 25 мільйонів

З березня до серпня 2021 року на телебаченні показували шість відеороликів про вакцинацію від COVID-19 у межах соціальної квоти та партнерства. За даними Nielsen Ukraine, за цей час тема охопила 19,3 мілійонів глядачів, або 71% телевізійної аудиторії від 18 років.

Кабінет міністрів виділив 25 мільйонів гривень із бюджету на інформаційну кампанію щодо вакцинації від COVID-19 на телебаченні. Про це повідомляє МОЗ.

Ці гроші передадуть Міністерству культури та інформаційної політики. Розроблення контенту координуватиме Міністерство охорони здоров’я.

“Сьогодні ми інвестуємо в рекламу, аби ще раз пояснити та переконати українців захищати себе від коронавірусу саме завдяки вакцинації”, – говорить голова Міністерства охорони здоров’я .

До цього на телебаченні вже була реклама вакцинації, але в межах соціальної квоти.

Підписуйтесь на наш канал telegram