НА ОДЕЩИНІ НА ВОДУ СТАЛА БАРЖА УКРАЇНСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА

В Одеській області опустили на воду першу з 2017 року побудовану баржу зразка SLG №22, чиїм замовником є Українське Дунайське пароплавство, повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

«У Кілії оглянули потужності суднобудівного-судноремонтного заводу і взяли участь у важливій події – спуску на воду новозбудованої баржі зразка SLG №22. З 2017 року – це перша побудована баржа. Замовником є Українське Дунайське пароплавство, яке не тільки повертає флот, вкрадений попередниками, але і будує новий. Переконаний, що це тільки початок відродження обох підприємств», – написав Криклій у фейсбуці.

За словами міністра, найближчим часом завершиться тендер на підготовку ТЕО концесійного проєкту поромного комплексу Чорноморського порту, на черзі – контейнерний термінал. Такі порти, які потребують модернізації, завдяки концесії зможуть отримати розвиток, а держава – прибутки, запевняє урядовець.

«Тому працюємо над концесіями для Одеського, Бердянського та Ізмаїльська портів. Україна має величезний потенціал у розвитку внутрішніх водних шляхів та зростанні річкової галузі в цілому. Очікуємо, що поштовх буде надано після прийняття закону про внутрішній водний транспорт», – зазначив він.

Баржу виготовили на Кілійському суднобудівельно-судноремонтному заводі (КСБСРЗ). Будівництво баржі здійснювалося з ліхтерів-донорів. Нова баржа буде перевозити генеральні та насипні вантажі по р. Дунай. Вантажність судна – 663 т.

Нагадаємо, перше півріччя 2020 року Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод завершив з прибутком у розмірі 4,1 млн грн. Це найкращий результат підприємства за останні 10 років. Сьогодні КСБСРЗ виконує замовлення не тільки від ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», а й від зовнішніх клієнтів.

Як повідомлялося раніше, Меморандум з Великобританією про співпрацю у військово-технічній сфері сприятиме створенню сучасних військово-морських баз із залученням британських фахівців.