Комунальне обстеження

Що змінилось, а що залишилось незмінним? Зрештою, куди витрачаються кошти, що мають йти на утримання прибудинкової території?

У червні 2017 року виконавчий орган Київської міської державної адміністрації видав розпорядження № 668, щодо підвищення оплати послуг з утримання будинків та прибудинкової території, згідно з яким, вже з серпня цього року кияни отримали платіжки із удвічі вищими, аніж зазвичай, цифрами.

Зростання комунальних платежів обумовлювалось підвищенням вартості електроенергії, що, зокрема, витрачається на освітлення сходових кліток та обслуговування ліфтів; зростанням цін на паливо та вивезення сміття. Особливо наголошувалось на зростанні мінімальної заробітної платні. Тобто кошти, виручені із підвищених тарифів, повинні спрямовуватись на покращення інфраструктури будинків та прибудинкової території, а також на підвищення оплати праці двірників та технічних працівників ЖЕДів.

Однак, за 2 місяці, мешканці будинків, які обслуговуються комунальними підприємствами, не помічають змін. І, здавалося б, із цієї ситуації є досить зручний вихід – відмовитись від сплати послуг або вимагати від обслуговуючої компанії перерахунку за ненадані чи неналежно надані послуги. Та чи можливо цим скористатись? Що змінилось, а що залишилось незмінним? Зрештою, куди витрачаються кошти?

Про все це у сюжеті журналістів «Кий-Інфо».

Під час підготовки матеріалу до опублікування, із достовірних джерел, нам стало відомо, що керівник місцевої житлово-експлуатаційної дільниці № 906 та її головний інженер написали заяву на звільнення за власним бажанням. Тож ми сподіваємось, що новий керівник краще реагуватиме на звернення мешканців, які піклуються про місце свого проживання. А усім читачам бажаємо пильнувати за роботою комунальних служб та боротися за власний добробут, який оплачується із наших з Вами кишень.