ХТО ПОРУШИВ ПДР: АВТО “РОШЕНУ” ЧИ ВЕЛОСИПЕДИСТИ?

Нещодавно соціальні мережі підірвав пост про те, що авто нібито компанії "Рошен" збило двох велосипедистів. Що сталось насправді: коментують кияни.

Новедемо оригінал посту:

Неприємний інцидент сьогодні стався на нашому ранковому тренуванні.
Рухались колоною велосипедистів в кількості 40 людей з прикриттям мікроавтобусом по Обухівському шосе в напрямку Києва. За 500 метрів до перехрестя біля ТЦ Мануфактура нас обігнало авто Audi Q7 #AA4007PH підрізавши з лівої сторони, чіпляючи дзеркалом одного з інструкторів.
Слід зазначити, що дане авто робить такі “викрутаси” вже не в перший раз, постійно створюючи аварійні ситуації та наражає на небезпеку всіх учасників дорожнього руху. Днями це ж авто робило такі самі “маневри”, лякаючи велосипедистів.
Повернемось до сьогоднішньої історії.
Біля ТЦ Мануфактура загорілось червоне світло і ми наздогнали це авто. Хотіли поговорити з водієм і дізнатися, чи з ним все нормально, що він так себе поводить на дорозі. Двоє велосипедистів встали перед капотом автівки, щоб заблокувати йому рух до прибуття поліції, щоб пояснити порушнику, що так робити не слід і що він становить небезпеку та створює аварійну ситуацію.
Але водія це не зупинило аж ніяк!! Він побачив зелене світло і вирішив переїхати двох людей, проволочивши пару метрів по асфальту, і втекти з місця ДТП. Якимось дивом, хлопці залишились живі та не скалічені, весь удар на на себе прийняли велосипеди, які вщент зруйновані.
Нажаль, довелося визвати швидку, яка госпіталізувала одно з інструкторів, та робити рентгени рук, ніг та голови. На щастя серйозних травм, які б загрожували життю немає.
Людина, що була за кермом цієї ауді дуже схожа на В’ячеслава Москалевського (АПД. Пан Москалевський підтвердив, що це був він нижче у коментарях). Та й за чарівним збігом обставин авто ніби зареєстровано на корпорацію Рошен (АПД. По уточненим даним авто зареєстровано на самого Москалевського).
Поліція оформила ДТП. Збитки та забої зафіксовані.
Ця ситуація не налазить на голову. Він декілька разів за 3 хвилини міг вбити людей на рівному місці. Що коїться на дорогах? Тільки в Києві цього року вже п’ять трупів велосипедистів і безліч травм.
Доки триває слідство, готові дати коментарі журналістам завтра на перехресті о 8:30 (точка в першому коментарі). Репост.

В свою чергу, вищезгадана автівка скоріш за все у власності водія і чи є така ж на балансі рошену – не відомо.

Що пишуть в соціальних мережах з приводу даної ситуації? Точки зору.

Sergiy ScherbanВодія Ауді потрібно притягнути до відповідальності. Але наскільки я пам’ятаю то такі групи велосипедистів порушують правила ПДР, рухаючись по 2є – 3є поруч, а не один за одним, як це вимагає пункт 6.3 ПДР. Плюс вся колона має бути розділена на групи по 10 велосипедів, з відстанню між ними 80-100м. Також велосипедисти не повинні перешкоджати рухові інших учасників. Рухаючись по 2є велосипедисти перекривають всю смугу, чим порушують ПДР і створюють перешкоду для інших учасників. Це й могло бути причиною такої реакції з боку водія ауді, та інших водіїв.

Andrii KuzmenkoНіколи не розумів велосипедистів, які пруться по дорозі, а особливо по трасі. Для чого таке робити?

Vlad Kovalchuk25. Рух транспортних засобів у колонах25.1На кожному транспортному засобі, що рухається в складі колони, встановлюється розпізнавальний знак «Колона» передбачений підпунктом «є» пункту 30.3 цих Правил, і вмикається ближнє світло фар.Розпізнавальний знак може не встановлюватися, якщо колону супроводжують оперативні транспортні засоби з увімкненими червоним, синім і червоним, зеленим або синім і зеленим проблисковими маячками та (або) спеціальними звуковими сигналами.25.2Транспортні засоби повинні рухатися в колоні лише в один ряд якнайближче до правого краю проїзної частини, за винятком випадків, коли вони супроводжуються оперативними транспортними засобами.25.3Швидкість руху колони та дистанція між транспортними засобами встановлюються старшим колони або за режимом руху головної машини відповідно до вимог цих Правил.25.4Колона, що рухається без супроводження оперативними транспортними засобами, повинна бути розділена на групи (не більше п’яти транспортних засобів у кожній), дистанція між якими повинна забезпечувати можливість обгону групи іншими транспортними засобами.

Наталья ВасильеваПопробовал бы в Европе такое сделать.Компенструет он велики по 4 тыс.евро.Адвоката найдет,чтоб не компенсировать.https://youtu.be/vWSnldxbQKc

Тож конфлікт досі не вичерпаний. В кожної сторони – своє трактування. В записі понад 300 коментарів водіїв і велосипедистів, що вже перейшли на особисті образи один одного, позначена компанія Рошен та керівництво нацполіції міста Києва. Схеми ДТП, що запитували деякі учасники дискусії, поки не отримали.

Від редакції: інформаційне агенство Кий-інфо слідкуватиме та сповіщатиме Вас про новини в цій темі.