COVID-19 став менше цікавити українців

Про це йдеться в результатах дослідження опублікованих Центром контент аналізу

Фахівці порівняли увагу медіа до коронавірусних проблем з рівнем захворюваності, а також з пошуковою активністю у цій темі.


Минулого року, коли захворювань було дуже мало, українські медіа присвячували цій проблемі до 40% всього свого контенту, а коли захворюваність почала зашкалювати, про це писали порівняно мало.

Автори наводять цікавий факт, що і самі українці в Google теж шукають слова “COVID-19” і “коронавірус” набагато рідше, ніж минулої весни.

Що це означає? Ми уже все дізналися про COVID-19? Ми навчилися жити, незважаючи на нього? Чи просто ігноруємо його, як неприємну тему?


Центр контент аналізу приходить до винтовку: чим менше медіа пишуть про коронавірусну хворобу, то менше нею цікавляться і читачі.

Тобто, саме наша медіасистема керує нашою увагою до цієї теми. При цьому ми знаємо, що чимало видань страждає від браку рекламодавців: ніхто не хоче рекламуватися біля повідомлень про смерть та хворобу. Тому для медіа вигідно менше писати на ці теми, хоча вони аж ніяк не стають менш важливими.“, – кажуть дослідники.