Безпілотні електричні вантажівки Ілона Маска здійснили першу доставку – вони перевезли акумулятори для машин Tesla.
В ноябре 2017-го года Tesla представила первый электрический грузовик с автопилотом. С того момента компания получила заказ на него от таких корпораций как Pepsi, Walmart и Anheuser-Busch, а несколько дней назад электрические фуры совершили первые тестовые перевозки. Груз доставляли из завода в городе Спаркс на сборочный конвеер во Фримонте.
Транспорт, как отмечает сам Илон Маск, преодолевает расстояние в 500 миль при полной загруженности и на максимальной скорости. Машина может разогнаться от нуля до ста километров в час за пять секунд.
Полномасштабное производство этого транспорта стартует в 2019 году, а доставка груза, как утверждает Маск, будет стоить $1,26 за милю. Стоит отметить, что работа дизельных фур сейчас обходится приблизительно в $1,51. То есть, инвестиции в такой транспорт окупятся снижением операционных трат – на бензин и зарплаты водителям.
Tesla планирует сделать грузовики полностью автономными до 2020 года.
[:ua]У листопаді 2017-го року Tesla представила першу електричну вантажівку з автопілотом. З того моменту компанія отримала замовлення на неї від таких великих компаній як Pepsi, Walmart і Anheuser-Busch, а кілька днів тому електричні фури здійснили перше тестове перевезення. Вантаж доставили з заводу в місті Спаркс на складальний конвеєр у Фрімонті.
Транспорт, як зазначає сам Ілон Маск, долає відстань в 500 миль при повному завантаженні та на максимальній швидкості. Машина може розганятися від нуля до ста кілометрів на годину за п’ять секунд.
Повномасштабне виробництво цього транспорту стартує в 2019 році, а доставка вантажів, як стверджує Маск, буде коштувати $1,26 на милю. Варто зауважити, що робота дизельних фур наразі обходиться приблизно $1,51. Тобто інвестиції в такий транспорт окупляться зниженням операційних витрат – на бензин та зарплати водіям.
Tesla планує зробити вантажівки повністю автономними до 2020 року.
[:]