[:ru]Кличко подписал соглашение с представительством Китая о строительстве метро на Троещину[:ua]Кличко підписав угоду з представництвом Китаю про будівництво метро на Троєщину[:]

Мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління «China Pacific Construction Group» Го Уін підписали угоду про співпрацю щодо будівництва четвертої лінії метро у Києві. Передбачається, що будівництво нової лінії метро триватиме 5 років.

[:ru]

Соглашение предусматривает создание рабочей группы из украинских и китайских специалистов, которая разработает оптимальные технические и финансовые решения для реализации проекта.

Стоимость строительства оценивается в 2 млрд долларов США, при этом 85% от прогнозируемой стоимости проекта будет обеспечиваться за счет кредита от китайских финансовых учреждений.

“Возможность привлечения этого кредита рассматривается Украиной с предоставлением государственной гарантии на возврат кредитных средств. Срок возврата кредита – от 15 до 20 лет. При этом процентная ставка будет предметом переговоров”, – подчеркнул мэр.

Проект предусматривает строительство новой линии метрополитена протяженностью почти 18 км с 13-ю станциями. Также будет построена пересадочная линия протяженностью 1 км между кольцевой электричкой и новой четвертой линией.

пресс-служба Кличко

“Один из важных проектов – достройка Подольско-Воскресенского моста. И переговоры о достройке моста мы ведем с немецкими инвесторами. А когда будет готов мост, это даст возможность для следующего шага – строительства четвертой линии столичного метро на Троещину”, – отметил Кличко во время церемонии подписания.

В свою очередь, Го Уин, который подписал соглашение от имени китайской стороны, поблагодарил Виталия Кличко за поддержку в реализации этого проекта. “После года наших совместных усилий мы можем подписать официальное соглашение. У нас хороший опыт строительства метро во всем мире. Мы знаем, что 4 ветка метро является долгожданной для Киева, ведь наш проект должен связать оба берега Днепра и наконец-то решить транспортные проблемы массива Троещина”, – подчеркнул Го Уин.

[:ua]

В угоді йдеться про створення робочої групи з українських та китайських спеціалістів, яка розробить оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.

Вартість будівництва оцінюють у 2 млрд доларів США, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.

“Можливість залучення цього кредиту розглядається Україною із наданням державної гарантії на повернення кредитних коштів. Термін повернення кредиту – від 15 до 20 років. При цьому процентна ставка буде предметом переговорів”, – наголосив мер.

Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км з 13-ма станціями. Також буде побудована пересадочна лінія протяжністю 1 км між кільцевою електричкою та новою четвертою лінією.

пресс-служба Кличко

«Один із важливих проектів – добудова Подільсько-Воскресенського мосту. І переговори про добудову мосту ми ведемо з німецькими інвесторами. А коли буде готовий міст, це дасть можливість для наступного кроку – будівництва четвертої лінії столичного метро на Троєщину”, – зазначив Кличко під час церемонії підписання.

У свою чергу, Го Уін, який підписав угоду від імені китайської сторони, подякував Віталію Кличку за підтримку у реалізації цього проекту. “Після року наших спільних зусиль ми можемо підписати офіційну угоду. Ми маємо гарний досвід розбудови метро у всьому світі. Ми знаємо, що 4 гілка метро є нагальною для Києва, адже наш проект має зв’язати обидва береги Дніпра та нарешті вирішити транспортні проблеми масиву Троєщина”, – наголосив Го Уін.

[:]