"ПриватБанк" почав блокувати рахунки переселенців з Донецької та Луганської області, вимагаючи актуалізувати дані про місце проживання.
Підписуйтесь на нас у telegram
Такі дії фінустанови є незаконними.
Про це повідомляє Кий-інфо з покликанням на заяву віце-прем’єра Ірини Верещук під час наради з цього питання.
“Люди скаржаться, що банк вимагає від них актуалізацію персональних даних. За допомогою мобільного додатку “Приват24″ або на сайті фінустанови клієнтам треба оновити інформацію стосовно адреси проживання і додати документ, що підтверджує місце проживання”, – йдеться у повідомленні.
За словами Ірини Верещук, додатково можуть вимагати копії документів, зокрема, довідки про взяття на облік ВПО (навіть якщо такі дані вже надавалися банку або клієнт не має статусу ВПО).
“В окремих випадках вимагають прибути до відділення. Інакше попереджають, що протягом серпня заблокують рахунок. Подібні вимоги банку та блокування рахунків є неприпустимими”, – додала представник уряду
Наразі, за її словами, Мінреінтеграції вже звернулося до НБУ з проханням вирішити цю ситуацію.
Куди звертатися у разі проблеми?
Отже, якщо ви зареєстровані на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської області та отримуєте повідомлення від “ПриватБанку” з вимогою актуалізувати дані, вам необхідно звернутися:
- на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції з кризових питань за номером 1548, а також +38 (096) 078 84 33 – для осіб, які знаходяться на ТОТ (через WhatsApp, Telegram, Viber);
- до громадської організації “Донбас СОС”.
Консультації надаються через:
– телефонну “гарячу лінію” 0800 309 110;
– додаток Viber +380935006918;
– електронну пошту: [email protected];
– сторінку у Facebook (https://cutt.ly/wSvMIwQ);
– онлайн-приймальню (https://bit.ly/3gzndVI).
Консультації надаються по буднях з 9:00 до 21:00, в суботу з 9:00 до 18:00.