З березня до серпня 2021 року на телебаченні показували шість відеороликів про вакцинацію від COVID-19 у межах соціальної квоти та партнерства. За даними Nielsen Ukraine, за цей час тема охопила 19,3 мілійонів глядачів, або 71% телевізійної аудиторії від 18 років.
Кабінет міністрів виділив 25 мільйонів гривень із бюджету на інформаційну кампанію щодо вакцинації від COVID-19 на телебаченні. Про це повідомляє МОЗ.
Ці гроші передадуть Міністерству культури та інформаційної політики. Розроблення контенту координуватиме Міністерство охорони здоров’я.
“Сьогодні ми інвестуємо в рекламу, аби ще раз пояснити та переконати українців захищати себе від коронавірусу саме завдяки вакцинації”, – говорить голова Міністерства охорони здоров’я .
До цього на телебаченні вже була реклама вакцинації, але в межах соціальної квоти.
Підписуйтесь на наш канал telegram