ЧЕРКАСЬКИЙ «БОГДАН» І «КУЗНЯ НА РИБАЛЬСЬКОМУ» ЗУПИНИЛИ ВИРОБНИЦТВО ТЕХНІКИ ДЛЯ ЗСУ

У «Богдані» пояснюють ситуацію фінансовими проблемами, а «Кузня на Рибальському» – пандемією.

Компанія «Богдан Моторс» проінформувала, що Господарський суд Дніпропетровської області прийняв до розгляду заяву від одного з кредиторів підприємства про відкриття провадження у справі банкрутства компанії АО «Богдан Моторс» про це повідомляє ЦТС.

В компанії також нагадали, що у 2020 році було зупинено виробництво автомобільної техніки для потреб Міністерства оборони черкаським заводом «Богдан моторс» через його фактичне закриття

«На завершення фінансового року, один з кредиторів «Богдан Моторс» подав заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство компанії. 23 грудня 2020 року Господарським судом Дніпропетровської області порушено провадження у справі про банкрутство АТ АК «Богдан Моторс», – підсумували в компанії.

За звітом компанії, у 2019 році загальна сума сплачених податків і зборів склала понад 384 млн грн. А за 11 місяців 2020 року цей показник ледь перевищив 120 млн грн.

Про зупинення виробництва катерів для ВМС України заявило і приватне акціонерне товариство «Кузня на Рибальському», пише «Український мілітарі портал». Мова йде про восьмий корпус малого броньованого артилерійського катера проєкту 58155 та десантно-штурмового катера проєкту 58503 шифр «Кентавр-ЛК».

За цей час підприємство змінило власників з «Прайм Ессетс Кепітал» (акціонерами якого є колишній Президент України Петро Порошенко та його бізнес партнер Ігор Кононенко) на нового – компанією «Евінз лімітед» з групи «ТАС», кінцевим бенефіціаром якої є Сергій Тігіпко.

На підприємстві, причиною зупинки будівництва називають «форсмажорні обставини у зв’язку з пандемією COVID-19».

Тож станом на листопад 2020 року, на корпусах катерів для Військово-Морських Сил ЗС України жодних робіт не проводилось.