Ведучий та журналіст Майкл Щур написав своє бачення про людей, які виїздять на перехрестя коли довкола суцільний корок
Це – сіль, ізюм, ключ, ярмо, корінь, розгадка, серце заторів у місті.
Щоб написати це речення я спостерігав і роздумував, читав і дивився десь рік.
Рік я дивився на чоловіків і жінок, дорослих і юних, на дорогих машинах і на дешевих. Всі однаково виїжджають на перехрестя, за яким затор і машини глухо стоять. І всі абсолютно ідентично зупиняютсья на перехресті. Чекати, поки затор далі просунеться.
І тепер це – моя гіпотеза. Виїзд і зупинка на перехресті одного водія – це те, що гальмує все місто.
За це порушення треба відривати колеса і одягати їх водієві на руки. Відгодовувати зграю голубів-серунів і дресирувати їх, щоб вони переслідували і обсирали одну конкретну машину. Забирати право керувати чимось складнішим за власний пісюн, чи (а тут – конкурс на жвночий аналог: права чим керувати треба позбавляти водійок?) Спершу на рік. І відправляти на перездачу у «чорну водійську школу» (яку ще треба створити до речі). Водії мають виходити з цієї школи зі зламаною психікою і вірою в те, що у них під шкірою бомба, яка активуєтсья в мить зупинки на перехресті.
Спробую пояснити, чому на мою думку це – саме те порушення, яке зупиняє все місто.
Уявіть собі будь-яке знайоме вам велике перехрестя. Зі світлофором. І на ньому – затор. Машини – одна за одною. Стоять. І ось зелене світло починає мигати. І змінюється на жовте. Потім на червоне. І що? Автомобілі, які стоять на перехресті тепер вже не автомобілі. А перешкода для тих, кому зараз зелене. І які хочуть їхати. Вони сигналять. Але бібікала, які стоять на перехресті дуже щиро з наївними і повними сліз співпереживання, очима розводять своїми кривими рученятками, – мовляв «ну що я зроблю? я б пропустив. Але отам далі не пускають». І в результаті всі стоять. Бо весь час, коли зелене, на перехрестя хтось вже виїхав.
Нахрін було виїжджати на перехрестя, якщо далі зайнято?!! Включи голову!!! Спробуй спрогнозувати своє життя трохи далі вперед, ніж довжина твоєї струї після 3-х пив. Подивись вперед. Спрогнозуй.
А тепер уявімо іншу ситуацію. Коли водій не виїжджає на перехрестя, коли бачить що за перехрестям уже зайнято. І стоїть ДО перехрестя і чекає, поки спереду звільниться. Звичайно існує ризик появи бібікала, який вклиниться. Але це – його проблеми. хай стоїть на перехресті і хай його всі матюкають. Якщо не виїжджати, то не буде перешкоди іншим водям. І відповідно ці водії не будуть створювати перешкоду вам.
Цей пост написано в рамках роздумів про те, що водії можуть самі підправити ситуацію з заторами у місті без допомоги влади, поліції, ЄС, грубої сили чи лайки. Одне правило. Дотримувати одного простого правила.
І пам’ятайте. Коли ви дотримуєтесь цього правила і вирішуєте (о Господи! НІ!!) пригальмувати на мигаючий зелений і НЕ виїхати на перехрестя, то інші водії зроблять так само. Тупо з подиву. Бо ніхто не хоче бути гандоном. Всі хочуть бути, як всі. І коли один хтось їзде за правилами, то у того , хто вирішив «проскочити», одразу наступають муки совісті, небажання бути гандоном. І він робе те саме. Зупиняється перед перехрестям, а не НА.
Всім дякую.
Запрошую до коментування.