Зараз, коли люди затримуються вдома через пандемію коронавірусу, фастфуд став одним із найгірших сегментів галузі. Кріс Кемпчінскі під час дзвінка аналітиків за перший квартал минулого тижня заявив, що “сніданок знижений” порівняно з іншими прийомами їжі, – передає Кий-інфо з посиланням на CNN Business
Аналогічно, Хосе Сіл, генеральний директор Restaurant Brands International (QSR), якому належать Burger King, Попайс і Тім Хортонс, минулого тижня заявив, що сніданок і перекуси “відчули непропорційне зниження, в той час як обід і вечеря виявились в більшому попиті.”
Сніданок – це “легка страва, щоб замінити себе, якщо ви зазвичай займаєтеся самостійним приготуванням їжі”, – сказав президент IHOP Джей Джонс . “Якщо ви збираєтесь замовити їжу один раз на день, то зазвичай ви оберете – вечерю”, – додає Джей.
Зниження продажів сніданку є проблемою для індустрії швидкого харчування, яка намагалася підтримувати клієнтів та залучати нових ще до пандемії.
“Втрата сніданку – це важкий удар”, – сказала Сара Сенаторе, старший аналітик з досліджень, який охоплює ресторани Санфорда К. Бернштейна. Перед нападом пандемії сніданок становив близько 25% продажів Макдональдса і 40% його прибутку. Люди, ймовірно, продовжують робити сніданок вдома, поки не відновляться після пандемії та не стануть в свою звичну колію.
До цього часу компаніям, ймовірно, доведеться перечікувати чорні дні. Найкращим їх варіантом може бути відкриття ресторанів пізніше дня, щоб компенсувати ці витрати, – кажуть місцеві аналітики.