Site icon Кий-інфо

Українці фінішували 12-ми на третьому етапі ралі «Дакар»

Сьогодні видався надзвичайно складний етап для української команди Сергія Маліка, котра виступає на Renault Kerax D-50. Були і дюни, і трампліни, і каміння. Через погодні умови організатори знову змінили маршрут. Але напередодні наші гонщики виявили несправність у двигуні.

Вчора, 4 січня, етап скасували, і команда змогла приїхати до бівуаку та зайнятися ремонтом.

«Тут уже багато роботи було у механіка Сергія Мартовенка. Допомагали й механіки команди STA Competition. Ремонт затягнувся майже на до глибокої ночі, але до ранку «Жужа», як прозвали свою жовту вантажівку Renault Kerax D-50 у команді, знову була готова до бою. А ось сам етап був непростим. Конкуренти постійно зупинялися на ремонт. Наприклад «Двоголовий монстр» DAF 3300 3 спецділянки йшов у хорошому темпі, а на четвертому змушений був стати через радіатор, що тріснув. Для його заміни довелося б демонтувати передній міст, тому далі “Двоголовий” вирушив на одному двигуні, без гідропідсилювача та без світла фар. Але на цьому пригоди DAF 3300 команди De Rooy не закінчилися», — розповів  голова Autoconsulting Олег Омельницький.

Через сильне навантаження довелося вдруге зупинятися на ремонт — коробку передач заклинило на 4-й передачі. В результаті «Двоголовий монстр» закінчив етап 12-м.

«На жаль, довелося багато блукати пустелею та українським екіпажем , а штурману Любомиру Шумакову покорпіти у пошуках заповітних контрольних точок», — додав Олег Омельницький.

У підсумку український екіпаж має 11-е місце в рейтингу вантажівок у категорії Classic на 3 етапі. У генеральному рейтингу наш екіпаж займає 10-те місце (93 у загальній класифікації разом із SUV та прототипами).

Завтра гонка продовжиться, а сьогодні вночі українським механікам доведеться готувати машини до завтрашнього старту.

Exit mobile version