Електрокар розробили на початку 90-х у Науково-виробничому центрі “Інформатика” та Інституті електрозварювання. Очолював групу розробників Володимир Татаренко.
Про це повідомляє Кий-інфо з покликанням на Ampercar.
Двигун для моделі використали від електричного стартера винищувача МіГ-29. Агрегат розвивав потужність у 25 кінських сил і важив лише 11 кг.
В Ізраїлі спеціально для “Київ-1103” було розроблено акумуляторну батарею. З нею запас ходу мав становити близько 200 км. Тим часом у Чехії для електроавто спроєктували легкий склопластиковий кузов.
Згодом проєктом зацікавилися іноземні інвестори, а Deutsche Bank навіть був готовий видати кредит для серійного виробництва електромобіля. Єдиною умовою для позики були гарантії Кабміну, які український уряд їх так і не надав.
Так і закінчилась його історія.