Після повного переходу з паперу на е-квитки збільшилася кількість скарг на контролерів. Інформує Олег Половинко, директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.
“В першу чергу кількість скарг пропорційно збільшилась через кількість користувачів. Кількість валідацій е-квитками за безпаперовий період 2021 року (порівняно з минулим) виросла майже на 250%”, – повідомляє Олег Половинко.
Значну роль відіграє людський фактор. Інколи пасажири після сканування не звертають увагу чи валідатор успішно підтвердив операцію, або ж забуває натиснути позначку “квиток проскановано” на смартфоні. Над вдосконаленням цієї самої “синьої галочки” вже працюють і її буде оновлено в найближчому релізі Київ Цифровий.
“Окрім того, – підкреслює директор, – “зайців”, які намагаються проїхати безкоштовно, ніхто не скасовував. Коли контролери заходять в салон, вони блокують всі валідатори, а не дуже добросовісні пасажири не можуть\не хочуть сплатити і стверджують, що система не працює”.
У системі відображається точний час використання квитка, що робить неможливим маніпуляції із ним.
Також КП «Київпастранс» уже впроваджує нові інструкції для контролерів. Наприклад, якщо пасажир дійсно хотів провалідувати квиток, але через певні технічні причини йому це не вдалось. У такому разі контролер матиме змогу зателефонувати на лінію техпідтримки та дізнатись, чи дійсно пасажир намагався провалідувати квиток.
Фото з Інтернету