Японцям подобаються українські ласощі

Проведення реформ в Україні є життєво необхідним для покращення бізнес-клімату та економічних зв'язків з Японією.

Центр “Нова Європа” провів українсько-японську онлайн-дискусію “Торговельний зв’язок Україна-Японія-ЄС: взаємний вплив та нові можливості”.

Під час цієї зустрічі стало відомо, що японські компанії платять більший відсоток ніж європейські, і що в Україні діє Конвенція 1986 року, йдеться в повідомленні neweurope.

У МЗС Японії наголосили, що 22 березня 2021 року розпочнуться перемовини щодо оновлення Конвенції про уникнення подвійного оподаткування від 1986 року. Це вирішуватиме проблему про сплачування японськими компаніями більших податків, ніж компанії інших держав.

Юрій Луценко, Партнер COIN/consulting integrated вказав на те, що важливими продуктами українського експорту є український мед.

“Український мед росте, з точки зору його експорту до Японії, і навіть ковідний період 2020 року не відобразився негативно на експорті з України до Японії. Мед це хайлайт нашого експорту до Японії”,- заявив Луценко.

Також серед українських товарів дуже великий потенціал у кондитерки. Українські цукерки, круасани та різні слойки знаходять все більше і більше уваги з точки зору імпортерів. Компанії АВК, Рошен, ЖЛ, Ярич все більше цікавлять японців.

Проблема України полягає в тому, що багато українських товарів потрапляють до Японії не з України. Українські експортери і в медовій, і в ягідній індустріях орієнтовані, в першу чергу, на ЄС. Саме через географічну близькість, наявні угоди, за звичкою.

Країни ЄС реекспортують українські товари до Японії. Так український мед пакується в Польщі, українські ягоди – в Італії. Тут є компонент довіри японців до європейських продуктів радше, ніж до українських, а також елемент віри українських експортерів в експорт до Європи радше, ніж до Японії.  

Фото: bcdtravel.com