В США ЛЮДИ ПЕРЕСТАЛИ ВИХОДИТИ НА СНІДАНКИ І ЦЕ ПРОБЛЕМА

Минулого року найбільші мережі ресторанів Америки отримували прибутки за рахунок сніданків. Компанії, починаючи від Венді, Макдональдса до Дункіна, інвестували значні кошти в їжу, випробовуючи все: починаючи від нових курячих бутербродів до рослинних варіантів.

Зараз, коли люди затримуються вдома через пандемію коронавірусу, фастфуд став одним із найгірших сегментів галузі. Кріс Кемпчінскі під час дзвінка аналітиків за перший квартал минулого тижня заявив, що “сніданок знижений” порівняно з іншими прийомами їжі, – передає Кий-інфо з посиланням на CNN Business

Аналогічно, Хосе Сіл, генеральний директор Restaurant Brands International (QSR), якому належать Burger King, Попайс і Тім Хортонс, минулого тижня заявив, що сніданок і перекуси “відчули непропорційне зниження, в той час як обід і вечеря виявились в більшому попиті.”

Сніданок – це “легка страва, щоб замінити себе, якщо ви зазвичай займаєтеся самостійним приготуванням їжі”, – сказав президент IHOP Джей Джонс . “Якщо ви збираєтесь замовити їжу один раз на день, то зазвичай ви оберете – вечерю”, – додає Джей.
Зниження продажів сніданку є проблемою для індустрії швидкого харчування, яка намагалася підтримувати клієнтів та залучати нових ще до пандемії.

“Втрата сніданку – це важкий удар”, – сказала Сара Сенаторе, старший аналітик з досліджень, який охоплює ресторани Санфорда К. Бернштейна. Перед нападом пандемії сніданок становив близько 25% продажів Макдональдса і 40% його прибутку. Люди, ймовірно, продовжують робити сніданок вдома, поки не відновляться після пандемії та не стануть в свою звичну колію.

До цього часу компаніям, ймовірно, доведеться перечікувати чорні дні. Найкращим їх варіантом може бути відкриття ресторанів пізніше дня, щоб компенсувати ці витрати, – кажуть місцеві аналітики.