Щоночі для заміни рейок у метро виходить понад 500 працівників підземки

Експлуатаційна довжина ліній Київського метрополітену складає – 69,6 км.

У 1 кварталі 2021 року у Київському метрополітені було замінено 434 шпали. З них 120 – на залізобетонні та 314 – на дерев’яні, повідомила пресслужба столичного метрополітену.

У комунальному підприємстві зазначають, що залізобетонні шпали укладаються на відкритих ділянках, окрім мостів, та на території електродепо, а дерев’яні – в тунелях.

Також підприємство опрацьовує варіанти використання полімерно-композитних шпал, що виробляються з перероблених матеріалів. Крім того у зазначений період комунальники провели заміну 1,6 км. рейок. Щоночі для виконання таких робіт виходить понад 500 працівників підземки.

Фото”Кий-Інфо”

Підписуйтесь на наш канал в тг https://t.me/kyiinform

Заміна рейок та шпал – одні з найважчих робіт для виконання і проводяться фактично вручну, оскільки габарити конструкцій метро вкрай обмежують можливості автоматизації процесів.

Раніше видання “Кий-Інфо” повідомляло, що “Київський метрополітен” за період локдауну у 2020 році недоотримав 621 мільйон гривень.