[:ru]Робот впервые в истории баллотируется на пост мэра японского города[:ua]Робот вперше в історії балотується на пост мера японського міста[:]

Робот Мічіхіто балотується в мери японського міста Тама. Цей алгоритм намагається привабити електорат обіцянками справедливості та спокою.

[:ru]

В выборах мэра города Тама, за исключением местных политиков, в этот раз принимает участие искусственный интеллект. Робот, по имени Мичихито Мацуда, имеет полностью блестящее тело, которое по статуре напоминает женское. Мичихито обещает добиться “справедливости и изменений” для жителей города Тама и утверждает, что пойдет на диалог, учитывая пожелания горожан прежде, чем определится с собственным курсом действий. Также кандидат в мэры обещает проанализировать петиции, отправленные в совет, математически оценивая позитивные и негативные стороны их влияния на общество.

Для робота провели полноценную агитационную программу – по всему городу развесили предвыборные плакаты с Мичихито, которые напоминают улыбчивых партийных лидеров с лозунгами, обещающими изменения. Кампания инновационного кандидата даже имеет собственный сайт.

На самом деле робота и его кампанию фактически контролируют два техно-гуру: Тетсузо Мацуда (вице-президент мобильного оператора Softbank) и Норио Мураками бывший сотрудник Google Japan).

“Сорок лет назад Тама был самым продвинутым городом Японии. Сейчас же часть населения пожилого возраста будет лишь расти, а это требует изменений в современной администрации. Пусть именно искусственный интеллект соберет данные о городе, чтобы мы смогли создать четко определенную политику”, – предлагает Тетсузо Мацуда.

[:ua]

У виборах мера міста Тама, крім місцевих політиків, цього разу бере участь штучний інтелект. Робот, що отримав ім’я Мічіхіто Мацуда, має повністю сріблясте тіло, яке за статурою нагадує жіноче. Мічіхіто обіцяє домогтися «справедливості та змін» для жителів міста Тама й стверджує, що піде на діалог з жителями та врахує їх побажання, перш ніж буде розраховувати власний курс дій. Також кандидат в мери обіцяє проаналізувати петиції, висунуті до ради, математично оцінюючи позитивні й негативні сторони їх впливу на суспільство.

Для робота провели повноцінну агітаційну програму – по всьому місту розвісили передвиборні плакати з Мічіхіто, що нагадують усміхнених партійних лідерів з гаслами, що обіцяють зміни. Кампанія для інноваційного кандидата навіть має власний сайт.

Насправді робота та його передвиборчу кампанію фактично контролюють два технологічних гуру: Тетсузо Мацуда та Норіо Муракамі. Перший з них – віце-президент мобільного оператора Softbank, а другий – колишній співробітник Google Japan.

«Сорок років тому Тама було найрозвиненішим містом Японії. Однак у його нинішньому вигляді доля населення похилого віку буде продовжувати зростати, а це потребує змін у нинішній адміністрації. Нехай саме штучний інтелект збере дані про місто, щоб ми змогли створити чітко визначену політику», – пропонує Тетсузо Мацуда.

[:]