[:ru]Метро на Виноградаре: как будут выглядеть 4 новые станции[:ua]Метро на Виноградарі: як будуть виглядати 4 нові станції[:]

Головний архітектор інституту «Київметропроект» Ярослав Левандовський презентував оформлення чотирьох майбутніх станцій метро на Виноградарі: «Мостицька», «Проспект Правди», «Виноградар» і «Вулиця Маршала Гречка».

[:ru]

Проектами интерьеров всех четырех станций сотрудники «Киевметропроект» занимались в течение года, и скоро представят заказчику строительства – «Киевскому метрополитену».

Для пассажиров с ограниченной мобильностью на всех четырех станциях предусмотрены лифты. А для сотрудников метрополитена построят гостиницу, где смогут разместиться те, кто работает в ночную смену.

«Проспект Правды» будет создаваться в очень ограниченном пространстве. Поэтому станцию спроектировали с боковыми платформами, а вестибюль «развернули» перпендикулярно станции. Из-за нехватки места, переход для пассажиров сделали над путями.

Станция «Мостицкая» расположится недалеко от конечной остановки троллейбуса №5. У нее аскетичный дизайн с зелеными путевыми стенами и гранитный пол. Все новые станции будут с гранитным покрытием пола, как наиболее износостойким материалом.

“Во всей подземке Киева очень шумно, люди не слышат друг друга, особенно когда подходит поезд. При проектировании метро на Виноградарь по всей длине линии и ее станциях построят шумозащитные экраны и панели. Для колеи используют специальные технологии их прокладки”, – отмечает главный архитектор.

Выход из станции метро «Мостицкая» планируют сделать необычным. На крыше хотят обустроить газон.

Для станций, которые будут строиться после 2020 года ( во вторую очередь) также разработаны архитектурные проекты их внутренней отделки. Станция «Виноградарь» разместится внутри строящегося на месте садов совхоза «Пуща Водица» огромного жилого массива сразу за гигамаркетом.

“Мы сделали попытку обыграть название «Виноградарь» и создать с помощью 90 темно-фиолетовых светильников ассоциации с виноградом. Само пространство станции, чтобы его визуально расширить, предложили обустроить без традиционно выделенной путевой стены. Все своды будут единой конструкцией из белых крупногабаритных панелей “, – рассказывает главный архитектор.

Станция «Маршала Гречко» будет иметь классический павильон входа. Но с эскалаторами, которые доставляют пассажиров на глубину до 5 метров в вестибюль. Путевую стену украсили нишами, где размещены вертикальные светильники. Потолок над путями, который также с функцией шумоподавления, имеет рельеф, углубление и визуально отделен синим цветом от потолка платформы.

“Мы сейчас полностью изменили вид станций. Вот на будущей станции «Проспект Правды» предлагаем применить металлические панели свежего желтого цвета. Это у нас такая ассоциация с советской газетой «Правда», в честь которой когда-то был назван проспект. А если серьезно, то желтый – цвет солнца и радости. Сам проспект к тому времени уже изменит свое название “, – рассказывает Ярослав Левандовский.

По материалу электронного издания “Вечерний Киев”.

[:ua]

Проектами інтер’єрів усіх чотирьох станцій співробітники «Київметропроект» займалися протягом року, і незабаром презентують замовнику будівництва – «Київському метрополітену».

Для пасажирів з обмеженою мобільністю на всіх чотирьох станціях передбачені ліфти. А для співробітників метрополітену збудують готель, де зможуть розміститися ті, хто працює у нічну зміну.

Станція «Проспект Правди» буде створюватися в дуже обмеженому просторі. Тому її спроектували з боковими платформами, а вестибюль «розгорнули» перпендикулярно станції. Через брак місця, перехід для пасажирів зробили над шляхами.

Станція «Мостицька» розташується неподалік від кінцевої зупинки тролейбуса №5. У неї аскетичний дизайн з зеленими колійними стінами і гранітна підлога. Всі нові станції будуть з гранітним покриттям підлоги, як найбільш витривалим матеріалом.

“У підземці Києва дуже шумно, люди не чують один одного, особливо коли наближається потяг. При проектуванні метро на Виноградар по всій довжині лінії і її станціях збудують шумозахисні екрани і панелі. Для колії використають спеціальні технології їх прокладки,” – зауважує головний архітектор.

Вихід зі станції метро «Мостицька» планують зробити незвичайним. На даху хочуть облаштувати газон.

Для станцій, які будуватимуться після 2020 року (у другу чергу) також розроблені архітектурні проекти їх внутрішнього оздоблення. Станція «Виноградар» розміститься у середині споруджуваного на місці садів радгоспу «Пуща Водиця» величезного житлового масиву відразу за гігамаркетом.

“Ми зробили спробу обіграти назву «Виноградар» і створити за допомогою 90 темно-фіолетових світильників асоціацію з виноградом. Сам простір станції, щоб його розширити візуально, запропонували облаштувати без традиційно виділеної шляхової стіни. Все склепіння буде єдиною конструкцією з білих великогабаритних панелей,” – розповідає головний архітектор.

Станція «Маршала Гречка» матиме класичний павільйон входу, але з ескалаторами, що доставляють пасажирів на глибину до 5 метрів до вестибюлю. Шляхову стіну прикрасили нішами, де розміщені вертикальні світильники. Стеля над коліями, яка також з функцією шумопоглинання, має рельєф, заглиблення і візуально відокремлена синім кольором від стелі платформи.

“Ми зараз повністю змінили вигляд станцій. На «Проспекті Правди» пропонуємо застосувати металеві панелі свіжого жовтого кольору. Це у нас така асоціація з радянської газетою «Правда», на честь якої колись був названий проспект. А якщо серйозно, то жовтий – колір сонця і радості. Сам проспект до того часу вже змінить свою назву,” – розповідає Ярослав Левандовський.

За матеріалом електронного видання “Вечірній Київ”.

[:]