В Україні техогляд стане обов’язковим через рішення інтегруватись із ЄС. Про це повідомляє Кий-інфо з покликанням на законопроєкт про ТО.
Таким чином відбудеться імплементація директиви 2014/45/ЄУ щодо технічного контролю транспортних засобів за умовами Угоди про Асоціацію з Євросоюзом.
При цьому всі транспортні засоби мають проходити ТО. Так, згідно із законом, обов’язковому технічному контролю підлягають будь-які транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами МВС України.
Обов’язковий техогляд 2022 року включає:
- перевірку його технічного стану, а саме:
- систему гальмівного та кермового управління;
- зовнішніх світлових приладів;
- пневматичних шин та коліс;
- світлопропускання скла;
- газобалонного обладнання (за наявності);
- інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища.
Періодичність ТО:
Кожні два роки ТО мають проходити:
- легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів із метою отримання прибутку з терміном експлуатації понад два роки;
- вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажністю до 3,5 т, причепи до них із терміном експлуатації понад два роки;
Щороку:
- для вантажних автомобілів вантажопідйомністю понад 3,5 т, причепи до них та таксі незалежно від терміну експлуатації;
Двічі на рік:
- автобуси та спеціалізовані транспортні засоби, що перевозять небезпечні вантажі незалежно від терміну експлуатації.
Обов’язково проходити ТО у разі:
- виявлення під час придорожньої перевірки недоліків, що загрожують безпеці руху;
- після ДТП (якщо було пошкоджено елементи, що впливають на безпеку руху);
- перереєстрацію транспортного засобу нового власника.
Штрафи за непроходження ТО:
Непроходження ТО обернеться штрафними санкціями. Штраф залежатиме від кількісного порядку правопорушення, а саме:
- 17000 грн – за перше порушення;
- позбавлення посвідчення водія — за повторне вчинення правопорушення.
Читайте нас у telegram