Мережа переконана, що запуск пакетів із переробленого пластику є кроком назустріч свідомому споживанню. Торгова мережа запускає пакети зі 100% переробленого пластику зрозуміла і доступна.
Через касу проходять абсолютно всі клієнти, кожен пакує свої покупки, тож від того, чи свідомою буде наша пропозиція пакування на касі залежить певною мірою і свідомість клієнтів – ми маємо давати альтернативу, – повідомляють в компанії.
В Асоціації рітейлерів України повідомили, що Ашан вже пропонує багаторазові сумки-шопери та крафтові паперові пакети на касах.
Однак рітейлер прагне аби екологічне пакування було доступним абсолютно для кожного клієнта, саме тому запровадив пакети зі 100% переробленого пластику – їх вартість не відрізняється від звичайних пакетів.
Пакет не потребує особливих умов зберігання – після його використання його можна знову передати на перероблення і так до 5 разів.
Він не потребує обов’язкового температурного режиму, як, наприклад, пакети для компостування, що можуть розкладатися до 20 років у разі, якщо не дотримано усіх необхідних умов.
Також пакет зі 100% переробленого пластику не містить жодних домішок, що прискорюють розклад пластику на дрібні частинки – мікропластик, який врешті є ще небезпечнішим для природи.
Підписуйтесь на наш канал в тг https://t.me/kyiinform
Нагадаємо, що нещодавно стало відомо про запуск корпорацією АТБ власної платіжної картки – АТБ-Pay.